Saterdag 24 Desember 2016

Annettie Sweetheart

Marieta Stanford se foto.


As ons vir ewig lewe en ons tyd op aarde net kortstondig is, dan is jy klaar my suksesvolste kind.  Want jy het klaar die wedloop voltooi.  Jy het die eindpunt met groot spoed behaal.  Jy het vandag , agt jaar gelede,  die ewige lewe ge erf.  Jy is nie dood nie.  En ek het jou nie verloor nie.  Ek weet presies waar jy is.  Wel ek weet presies jy is in die hemel.  Waar presies in die hemel kan ek net raai.  Met jou eindlose energie en honger na avontuur, is ek seker jy trek al by 'n sterrestelsel wat ons nog niks van weet nie.  En weet sommer soos net 'n ma kan weet, toe Saint Peter die hemel se poorte vir jou oopgesluit het, het die engel Gabriel byvoorbaat die agter hekkie vir jou oopgemaak en gevra: "Gaan speel buite asseblief"  Buite in die grote hemelruim, want jou menswees sal te besig wees vir 'n hemel vol ou siele.

Marieta Stanford se foto.

2 opmerkings: